donderdag, april 07, 2005

Oasis - Don't believe the Thruth



Ruim 3 jaar geleden is het al weer sinds Oasis met nieuw werk is gekomen, maar dit voorjaar is het weer zover.
Op 30 mei komt het langverwachte zesde studioalbum "Don't believe the thruth" uit en een tweetal weken daarvoor de single "Layla".
Volgens Noel Gallagher hebben ze de afgelopen drie jaar druk bezig geweest waaronder met het schrijven van ruim 60!! nieuwe nummers.

De setlist van het nieuw te verschijnen album ziet er als volgt uit:
1. Turn Up The Sun
2. Mucky Fingers
3. Lyla
4. Love Like A Bomb
5. The Importance Of Being Idle
6. The Meaning Of Soul
7. Guess God Thinks I’m Able
8. Part Of The Queue
9. Keep The Dream Alive
10. A Bell Will Ring
11. Let There Be Love

Zelf ik heb Layla, A bell will ring en The meaning of Soul al enkele malen gehoord en tot nu toe ben ik blij verrast.
Nog twee maandjes wachten en dan komt hij uit, tot die tijd moet ik het maar met enkele (slechte) liveopnames doen en met de oude albums.

1 Comments:

At vrijdag, april 08, 2005 2:56:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Met dank aan MRB heb ik de nieuwe single gehoord, klinkt lekker met een verassend mooie videoclip erbij..

Gaat weer helemaal goed komen met de heren (hoop ik)

 

Een reactie posten

<< Home