donderdag, april 21, 2005

Roostermakers

Om maar meteen met de hoofdvraag in huis te vallen:
"Waarom hebben roostermakers altijd het vermogen om de meest onmogelijke roosters samen te stellen?".

10 collegeuren per week heb ik, dit is erg weinig (zeker voor een propedeuse jaar). Het probleem is echter dat men dit doodleuk over 4 dagen heeft verspreid. Dit zijn 3 dagen van 13.00 tot 15.00 uur en een dag van 09.00 tot 13.00 uur. Die laatste dag heb ik weinig problemen mee, dat is een lekkere dag. Alleen die drie dagen college van slechts 2 uurtjes midden op de dag zitten me weer dwars. Hele dag kan je niets inplannen omdat dit voor mij betekend dat ik van 11.30 uur tot 16.30 onderweg ben naar de collegezaal.

Het semester hiervoor waren collegedagen met 3 en een half tussen uur meer regel dan uitzondering.

Het is te hopen dat het het aankomende jaar beter ingeroosterd wordt, want dit is steeds verre van ideaal.

1 Comments:

At vrijdag, april 22, 2005 1:39:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik zou gaan staken...........
mmmm...
ik ken het probleem... heb 2 dagen in de week les, iedere dag 2 vakken, maar tussen die vakken in zit 1.5 uur...
maar goed, wat doe je eraan...
lisette

 

Een reactie posten

<< Home