maandag, mei 30, 2005

Coldplay X & Y


I love MTV Asia, zeker vandaag
. Dit station was zo vriendelijk om X & Y van Coldplay als eerste in z'n geheel te lekken. Was ik eerder vandaag al opgetogen over de radio opnames van STUBRU kreeg ik vanavond dit mooie nieuws te horen.

EMI (Coldplay's platenmaatschappij) berichtte eerder deze maand nog dat het album onmogelijk kon lekker vanwege de scherpe beveiliging. Acht dagen voor de officiele release gebeurde het dan toch.

Mijn eerste indruk van het album is goed, een aantal nummers zorgden toch al voor positieve kriebels. Square one, Fix You (de nieuwe single) en Swallowed by the Sea zijn de nummers die tot nu toe de beste indruk op me maken. Ook de nieuwe versie van Talk is een aangename verrassing (de uitgelekte versie van december vond ik gewoon weg slecht).

Downloaden
Voor degene die interesse heeft in de bestanden verwijs ik naar het forum van . Daar zijn een torrent, en een rapidshare link aanwezig. Maar je kan natuurlijk ook nog die paar dagen rustig afwachten. ;)

Eind deze week zal ik op dit log een review plaatsen. Eerst maar eens in alle rust van het album genieten.

2 Comments:

At dinsdag, mei 31, 2005 5:20:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Waar te downen???

 
At dinsdag, mei 31, 2005 11:18:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ben wel positiev over t nieuwe album!! Goeie coldplay sound t pianootje de drum heel steady gitaartje niet te eri super ik heb m nu 3 keer geluisterd en begint niet te vervelen dus dat gaat goed!

 

Een reactie posten

<< Home