woensdag, mei 25, 2005

Het stokje

Vanmiddag zag ik dat, terwijl ik braaf zowel mijn muzikale als mijn studie huiswerk zat te maken ik door hENK ia zijn weblog werd uitgenodigd om dit stokje aan te nemen en vervolgens door te geven.
Dit sluit dan ook meteen aan op de roep van lezer Paul om wat meer informatie over mijzelf te posten.
Hierbij dus mijn antwoorden op de gestelde vragen, ik hoop dat het stokje verder gaat via de mensen die ik hiervoor heb uitgenodigd.

Three Names You Go By:
1. Maarten (mijn voornaam, bedacht door m’n ouders)
2. Bakkertje (mijn meest gebruikte internet naam (onder andere op
graz, en hENK’s weblog)
3. MRB (Op het Sijp forum, en het begin van m’n e-mailadressen)

Three Physical Things You Like About Yourself:
1. Uithoudingsvermogen, normaal gesproken is mijn conditie best goed
(zelfs ongetraind). Mijn tweede en soms derde/vierde adem sleept
me meestal wel door wedstrijden heen. Toch moet ik hier volgens
seizoen wel aan gaan werken.
2. Lengte, klein maar fijn luidt het gezegde toch??
3. Ogen, ze schijnen best mooi te zijn.

Three Physical Things You Don't Like About Yourself:
1. Rechterenkel, raakt ieder jaar wel weer een keer verstuikt (of
erger). Dit geldt in iets mindere mate voor m’n linkerenkel.
2. Lengte, op je tenen staan om iets te kunnen zien is best
vermoeiend.
3. Ogen (helaas lensdragend).

Three Things That Scare You:
1. Levenlang mijn zaterdagbaan bij Sijp (in de kassen).
2. Het einde van mijn studententijd (nog minimaal 3 jaar te gaan
gelukkig).
3. Niet al mijn doelen bereiken.

Three Of Your Everyday Essentials:
1. Muziek
2. Vrije tijd
3. Een goede avondmaaltijd

Three Things You Are Wearing Right Now:
1. Blauwe spijkerbroek
2. Zwart Lowlands 2003 shirt
3. Blauwe allstar gympies

Three Of Your Favorite Bands Or Musical Artists:
Het zijn er veel meer dan drie, maar een selectie uit mijn lijstje zou zijn:
- Oasis (daar begon mijn muzikale voorkeur mee.
- Coldplay (al vanaf het begin volg ik ze)
- Travis (verkocht na een legendarisch optreden op Glastonbury,
onder andere met “Baby one more time”, ook de eerste band waar ik
een concert van bezocht.
- Muse, ook al jaren een favoriet van me.

Three Of Your Favorite Songs:
Dit wisselt echt iedere week, de nummers die ik de laatste tijd veel geluisterd heb zijn:
1. The Verve – Gravity Grave
2. Interpol - PDA
3. The Mars Volta – Cassandra Gemini

Three Things You Want In A Relationship:
1. Vertrouwen
2. Gezelligheid
3. Humor

Two Truths And a Lie (in no particular order):
Drie eigenschappen dan maar:
1. Behulpzaam.
2. Vriendelijk.
3. Modebewust.

Three Psysical Things About The Preferred Sex That Appeal To You:
1. Uitstraling + karakter
2. Ogen + Haar
3. Lichaam

Three Of Your Favorite Hobbies:
1. Concerten, festivals en overige muziek verwante zaken.
2. Voetbal
3. Reizen

Three Things You Want To Do Really Badly Right Now:
1. Een essay afmaken (dan ben ik er de rest van de tijd vanaf)
2. Genieten van het mooie weer buiten
3. Een terrasje pakken met vrienden.

Three Places You Want To Go On Vacation:
Drie waar ik nu nog geen geld voor heb maar later wil bezoeken:
1. Nieuw Zeeland
2. Scandinavië
3. New York

Three Ways That You Are Stereotypically A Chick:
1. Rommelig, slecht georganiseerd.
2. Dat flesje water op mijn bureau.
3. Uitslapen.

Three Things You Want To Do Before You Die:
1. De drie plaatsen bezoeken waar ik nu geen geld voor heb.
2. Glastonbury.
3. Een jaar op reis.

Three People That I Would Like To See Take This Quiz Now:
1. Hugo (Myxomatosis)
2. Lisette
3. Ben

5 Comments:

At woensdag, mei 25, 2005 10:30:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

waarom ik?? nou, hier moet ik eerst erg over na denken, dus na zodra ik al die antwoorden weet, ben je de eerste!

 
At woensdag, mei 25, 2005 10:32:00 p.m., Blogger Maarten said...

Ah, kom op.

Ik heb drie personen gekozen met een min of meer actief weblog.
Ik had in plaats van jou ook wp kunnen kiezen maar die is al ruim een half jaar gestopt met posten. ;)

 
At woensdag, mei 25, 2005 10:33:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

oooo, dus je bent niet nieuwsgierig?? mm, moet eerst nog n essay schrijven voor literature, daar zit mijn hoofd mee vol, dan ga ik er over denken

 
At woensdag, mei 25, 2005 10:35:00 p.m., Blogger Maarten said...

Dat is goed hoor.
Eerst de belangrijke dingen, de onzin komt later.

En ik ben best nieuwsgierig maar niet zo nieuwsgierig ;).

Kom je zaterdag nog voetbal kijken Lisette?

 
At woensdag, mei 25, 2005 10:38:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

nee, moet oppassen.... had ik al eerder beloofd.. misschien na t oppassen, hooewel dat ws wel n uurtje of twee wordt... nou ja, zonder mij kunnen jullie vast ook wle iets winnen?? iig veel succes!

 

Een reactie posten

<< Home