zaterdag, juli 30, 2005

Jee, ik heb een kaartje!

Vanmorgen om 10.00 uur begon het feest, de voorverkoop voor het eerste Oasis concert in Nederland sinds 1997.
Een slapeloze nacht, een wekker en een gezonde spanning gingen dan deze voorverkoop dan ook vooraf. Want na kaarten voor de show in AB Brussel te zijn misgelopen wilde ik deze keer kosten wat kost een kaart.
Om 09.10 was ik dan ook aanwezig bij het postkantoor, en ik bleek de enige te zijn.
Dus even beltegoed en een kop gratis koffie gehaald bij de Supermarkt, langs de plaatselijke (en zeer slecht gesorteerde cd winkel) en wat tijdschriften lezen bij de sigarenboer voordat ik rond 09.35 weer bij het postkantoor stond.
Langzaam kwamen er andere kaartjesklanten, waaronder Ben, maar ik bleef eerste in de rij.

Om 10.01 liep ik uiteindelijk het postkantoor weer uit met een ticket en een heel goed gevoel. Een klein uurtje later bleek het concert al nagenoeg uitverkocht te zijn. Hoezo haat Nederland Oasis??


Mijn kaartje.

1 Comments:

At woensdag, augustus 03, 2005 8:27:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

gaaf we gaan!!

 

Een reactie posten

<< Home