woensdag, augustus 31, 2005

De laatste vrije uurtjes

Nog slechts 3 vrije dagen en een weekend, dan komt het normale leven weer op gang. Na ruim 2,5 maanden vakantie waarin ik onder meer Rock Werchter, Lowlands, Nijmegen en Ierland heb bezocht wordt het weer tijd terug te keren in de college banken. Nu voor al weer het tweede jaar.
M'n laatste vakantiedagen vul ik vooral in met schilderen, solliciteren (nieuwe bijbaan) en zwemmen.

Ik ben wel weer benieuwd wat het nieuwe collegejaar brengt. Hoe bevallen m'n keuzevakken? Komt er weer een leuke studiereis? Dit soort vragen zullen de komende weken beantwoord worden.
Voor nu kan ik alleen nog maar genieten van die laatste lekkere vrije dagen.

4 Comments:

At woensdag, augustus 31, 2005 3:47:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Same for me. Nog een paar daagjes vakantie en dan weer aan de slag.
Geniet nog van je laatste vrije dagen en succes dit komende schooljaar! Welke keuzevakken ga jij eigenlijk doen?

 
At woensdag, augustus 31, 2005 4:04:00 p.m., Blogger Maarten said...

M'n keuzevakken zijn: Wonen en bouwen, Verkeer vervoer en Infrastructuur en Stedelijke en regionale planning.

En voor jou geldt dan natuurlijk ook dat je van je laatste vrije dagen moet genieten Nikki. ;)

 
At woensdag, augustus 31, 2005 11:23:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Veel plezier en succes met het nieuwe jaar!

 
At vrijdag, september 02, 2005 7:18:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Geniet van alle vrije momenten, want ws zal je er snel weer terug naar verlangen.

 

Een reactie posten

<< Home