maandag, september 05, 2005

Elk begin is moeilijk + London Calling

Vandaag mocht ik me voor het eerst sinds juni weer op de UVA melden. Hoewel het weerzien met je klasgenoten en de daarbij horende vakantieverhalen uitwisselen wel leuk is was het vooral frustrerend om met dit mooie weer binnen te zitten. Elk begin is moeilijk blijkt nu dus ook te gelden. Hopelijk volgt er komende week nog goed nieuws op het gebied van de roosters, ik mis m'n vrije dag nu al :( .

Voordat het college begon heb ik wel een heerlijke wandeling door de stad gemaakt Centraal station > Damrak > Rokin > Rembrandtplein, Heerengracht > Amstel en zo naar de UVA. Het weer was te lekker om de metro te pakken en aangezien ik toch al te vroeg was heb ik er dus maar een mooi tochtje van gemaakt.

Vandaag werden ook weer een aantal namen bekend gemaakt voor London Calling. Tot nu toe ken ik alleen nog maar The Zutons, ik ben wel benieuwd naar de rest. Het programma komt er dus voorlopig zo uit te zien.

vrijdag:
Zutons
Alfie
Queen Adreena

zaterdag:
Duels
Chikinki
Forward, Russia!

4 Comments:

At woensdag, september 07, 2005 5:14:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik moet maandag weer beginnen. Ik zie er zo tegen op.

 
At woensdag, september 07, 2005 5:29:00 p.m., Blogger Maarten said...

Jij ook succes dan maar. Inmiddels begint het bij mij wel al weer te wennen. Ik ben zelfs al weer bijna in slaap gevallen ;)

 
At woensdag, september 07, 2005 7:28:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

aah de zutons lijkt me wel weer gaaf..
Wat is amsterdam mooi he in de zomer!

 
At woensdag, september 07, 2005 11:05:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

ach, school, iedereen moet er naartoe ;) maak er maar het beste van :)

 

Een reactie posten

<< Home