vrijdag, september 09, 2005

Opruimen

Verreweg het meest vervelende klusje dat ik ken, m'n kamer opruimen. Gedurende m'n twee maanden durende vakantie stond het al op het programma maar zoals zo vaak ging het gezegde "van uitstel komt afstel" ook nu weer op.

Om toch een beetje te kunnen studeren heb ik vandaag toch maar besloten om een start te maken met het karwei. Als eerste was m'n buro aan de beurt, en zoals op de foto blijkt mag het resultaat er zijn.



Over een tijdje staan m'n kleding en boeken kast nog op het programma. Nu eerst maar eens zien of ik het ook een beetje opgeruimd kan houden.

6 Comments:

At vrijdag, september 09, 2005 9:31:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

ooooo, wat netjes!

 
At vrijdag, september 09, 2005 10:38:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb van de week ook opgeruimd. Wat een rotklus ook.

 
At zondag, september 11, 2005 1:31:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Kom je ook mijn kledingkast opruimen? (Ja dat is weer een enorme bende geworden..)
Je bureau ziet er in ieder geval weer piekfijn uit. :)

 
At zondag, september 11, 2005 4:27:00 p.m., Blogger Maarten said...

@ Nikki, heb je het nu alweer voor elkaar. ;)

Ik wil je best helpen, maar gezien de situatie in mijn kledingkast valt dat niet onder m'n specialiteiten.

 
At zondag, september 11, 2005 8:15:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Goed bezig MRB

Hopende dat het studeren nu alleen maar beter gaat ;)

 
At maandag, september 12, 2005 6:55:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Netjes! Interressant prikbord trouwens! :)

 

Een reactie posten

<< Home