maandag, september 26, 2005

Studie Ontwijkend Gedrag

Hier heb ik dit collegejaar enorm veel last van. Gewoon eens een middagje een studieboek lezen is tot nu toe een verschrikkelijke opgave.
M'n aandacht richt zich binnen vijf minuutjes weer op de meest onzinnige dingen waardoor van het studeren weinig meer terecht komt.
De achterstanden wat betreft door te nemen lesstof groeit dus iedere dag en neemt hierdoor gigantische proporties aan. Binnenkort volgen de eerste tentamens alweer dus hopelijk veranderd dit vooruitzicht iets aan mijn werkhouding.

Gelukkig hoor ik van meer mensen dat het "studie ontwijkend gedrag" dit jaar erger is dan anders. Hopelijk raken we er op tijd vanaf.

6 Comments:

At dinsdag, september 27, 2005 12:19:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Daar heb ik nou echt totaal geen last van.. :P
Erg hé? Bij mij begint de achterstand ook afmetingen aan te nemen waar je U tegen zegt. Helaas bestaat er ook totaal geen remedie voor. En ach, het jaar is pas begonnen, je komt er wel op tijd vanaf. Hopelijk.

 
At dinsdag, september 27, 2005 4:30:00 p.m., Blogger SnoopS said...

Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen...

voor het storen tijdens je goede voornemens :)

Bij mij gaat 't, ondanks alle afleiding, eigenlijk nog best goed. Dat ik nog geen een oefening voor Spaans heb gemaakt, laten we maar even achterwege ;)

 
At dinsdag, september 27, 2005 4:49:00 p.m., Blogger Maarten said...

Ik vergeef je hoor Maartje. Je stoorde me niet ;). Ik zit eigenlijk meer mezelf in de weg dan dat ik door anderen gestoord wordt.

Blijf me dus vooral lastig vallen. :)

 
At dinsdag, september 27, 2005 5:27:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

haha, ja, dat leren altijd hè :( :p nuja, ik heb er zoveel last niet van eigenlijk maar voor mij is het dan ook niet zo erg om eens iets niet te doen dan voor u.


succes nog ;)

 
At dinsdag, september 27, 2005 9:54:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb precies hetzelfde. Erg he. Misschien moeten we maar een lotgenotenclub oprichten ;)

 
At dinsdag, september 27, 2005 10:06:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Club voor Studie Ontwijkende Gedragsgenoten?

Hmmm nouja veel succes ermee in ieder geval!

 

Een reactie posten

<< Home