dinsdag, september 13, 2005

You could have it so much better with.......Franz Ferdinand



De derde van oktober komt ligt ie in de winkels, het nieuwe album van Franz Ferdinand. Anderhalf jaar nadat Franz Ferdinand haar gelijknamige album uitbracht proberen de Schotten hun zegetocht dunnetjes over te doen.

Het album begint Met "The Fallen" meteen ijzersterk en houdt je gedurende ruim 41 minuten in z'n greep. De band lijkt duidelijk gegroeid te zijn. De zang klinkt beter, er worden meerdere verschillende instrumenten gebruikt en ook is er qua stijl meer afwisseling te horen. Dit zorgt er mede voor dat dit album wel eens een veel langere houdbaarheidsperiode zou kunnen hebben. Ondanks al deze vernieuwingen blijft het toch typisch Franz Ferdinand, gegarandeerd een feestje dus.

Heineken Music Hall
Na het overtuigende optreden in de Alpha tent op de laatste editie van Lowlands doet Franz Ferdinand dit jaar ook nog de Heineken Music Hall aan. En ondergetekende zal daar ook bij zijn. Alles wijst erop dat dit optreden ver van tevoren uitverkocht zal zijn. Ik heb er in ieder geval gigantisch veel zin in.

Edit:
Vandaag 15 september werd m'n kaartje bezorgd. Ik zal er nu dus helemaal zeker bij zijn. Het concert is inmiddels ook helemaal uitverkocht.

5 Comments:

At dinsdag, september 13, 2005 11:30:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

hebt gij het album al? :-o ik kan niet wachten tot het nieuwe album uitkomt. ze waren geweldig op pukkelpop! :D

 
At woensdag, september 14, 2005 7:54:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Mss moet ik me er eens in gaan verdiepen.

 
At donderdag, september 15, 2005 1:41:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik vergeet Franz Ferdinand nooit meer sinds Werchter vorig jaar! Ik heb nog steeds littekens van het springen :-)

 
At donderdag, september 15, 2005 9:17:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

franz ferdinand was idd top op werchter! :D ik wil ze opnieuw zien :(

 
At zondag, september 18, 2005 7:44:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

wauw franz ferdinand. laatst werd ik nieuwsgierig naar hun, en ik heb nummers gedownloaded. het is prachtig ! zo ik zet spontaan even een nummer van ze op ;)

 

Een reactie posten

<< Home