donderdag, oktober 13, 2005

Concertagende: Update 2



Op 1 september was m'n concertagenda ook al reden tot een blogje. Toen zag het er nog vrij rustig en overzichtelijk uit. Inmiddels is er veel veranderd en zijn er vooral heel veel optreden bij gekomen.

Allereerst zijn de voor september geplande optredens van Nada Surf in Concerto en Turin Brakes in Melkweg geweest. Beide waren erg goed.

Nieuwe concerten
Daarnaast zijn er behoorlijk wat shows aan toegevoegd.
- Sufjan Stevens (na lang aandringen van Nikki) is zo'n optreden. De cd's beginnen me inmiddels langzaam te boeien maar vooral de live nummers die ik van deze singer / songwriter gehoord heb hebben me weten te overtuigen. Het beloofd al met al een bijzondere avond te gaan worden.

- Black Rebel Motorcycle Club, dit trio uit San Francisco komt opnieuw naar Nederland voor een optreden in de Melkweg. Dit is typische zo een band die ik niet vaak genoeg kan zien (wordt alweer de 5e keer!!!), en daarnaast ben ik zeer benieuwd naar de live versies van het nieuwe materiaal.

- Ook nieuw op mijn lijstje is het The music in my head festival, althans de vrijdagavond. Met een line-up bestaande uit onder meer Elbow, Sons and Daughters en Black Rebel Motorcycle Club (jawel, meteen de 6e keer!!)kon ik dit festival natuurlijk niet laten schieten. Zeker een avond om naar uit te kijken dus.

- Twee dagen later is het dan weer de beurt aan The Frames. Na een een aanhoudende druk van het Frames Promotieteam (Maartje en opnieuw Nikki) heb ik besloten ook hier naar toe te gaan. Natuurlijk heb ik wel eerst het repetoire van deze Dublinners doorgenomen en gelukkig past dit prima in m'n smaak.

- Starsailor heeft ook een nieuwe cd uit en natuurlijk hoort hier een clubtour bij. Na mis gegrepen te hebben voor kaarten voor de Melkweg show van gisteren ga ik gezellig met Ben naar het concert in de Paradiso.

- Een laatste toevoeging is er met Franz Ferdinand. De nieuwe cd en de wetenschap dat het met Franz sowieso een feestje wordt heeft me besloten ook hiervoor naar de HMH te komen.

Het definitieve lijstje:

Oktober
19-10 Editors - Melkweg Amsterdam
21-10 The Veils - Paradiso Amsterdam
27-10 Sufjan Stevens (Paradiso Amsterdam)

November
2-11 Oasis - HMH Amsterdam
3-11 Black Rebel Motorcycle Club - Melkweg Amsterdam
5-11 London Calling - Paradiso Amsterdam
7-11 Supergrass - Melkweg Amsterdam
11-11 The music in my head - "Paard van Troje" - Den Haag.
13-11 The Frames (Tivoli, Utrecht)
25-11 Starsailor (Paradiso Amsterdam)

December
9-12 Nada surf - Melkweg Amsterdam
11-12 Franz Ferdinand - HMH Amsterdam


Met dit overheerlijke najaar zal ik me in ieder geval niet vervelen en is de kans op een festivaldip helemaal minimaal.

P.S. Ik heb nog een kaartje over voor The music in my head voor vrijdagavond. Ben je geinteresseerd kan je het natuurlijk laten weten.

Edit. Kaartje is inmiddels verkocht.

15 Comments:

At donderdag, oktober 13, 2005 8:17:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

uuhh..

Ik heb wel intresse in Oasis..

mag dat ook??

 
At donderdag, oktober 13, 2005 8:48:00 p.m., Blogger Maarten said...

Ik sta op de reservelijst wat betreft een extra Oasis kaartje WP. U hoort het zodra er nieuws is.

 
At vrijdag, oktober 14, 2005 5:32:00 p.m., Blogger SnoopS said...

Goed hoor! Het promoteam blijft trots op je :-)

 
At vrijdag, oktober 14, 2005 5:58:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hé, tof! Misschien wel een kaartje voor The Music In My Head vrijdag, heb er zelf al wel één maar weet maybe nog wel iemand.

 
At vrijdag, oktober 14, 2005 6:02:00 p.m., Blogger Maarten said...

Oke, ik heb in principe al een baasje voor dit kaartje gevonden. Morgen hoor ik of dat doorgaat.

 
At vrijdag, oktober 14, 2005 6:02:00 p.m., Blogger Maarten said...

Oke, ik heb in principe al een baasje voor dit kaartje gevonden. Morgen hoor ik of dat doorgaat.

 
At vrijdag, oktober 14, 2005 6:03:00 p.m., Blogger Maarten said...

Oke, ik heb in principe al een baasje voor dit kaartje gevonden. Morgen hoor ik of dat doorgaat.

 
At vrijdag, oktober 14, 2005 7:43:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wauw, dat ziet er goed uit! *is jaloers*

Veel plezier alvast! :)

 
At zondag, oktober 16, 2005 12:44:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

ik ben ook jaloers en nog niet zo'n beetje maar ik zie coldplay wel over 10 dagen :P

 
At zondag, oktober 16, 2005 9:17:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ben trots op je.

 
At maandag, oktober 17, 2005 5:35:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het is trouwens wel dood-en doodzonde dat die kaartjes van vandaag de dag zo gestandaardiseerd zijn. Vroegah, toen had je nog eens mooie kaartjes...

 
At maandag, oktober 17, 2005 7:38:00 p.m., Blogger Maarten said...

Kaartje is verkocht aan Michiel. :)

@ el gee
Je hebt helemaal gelijk. Al die standaard tickets van tegenwoordig. Gelukkig wijken de tickets van het AUB en de Boudisque nog enigszins af.

 
At woensdag, oktober 19, 2005 11:59:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Have fun!

 
At vrijdag, oktober 21, 2005 3:59:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Mooi lijstje zeg. Dat is tegen over die van mij een waslijst. Ik heb maar een concertagendapunt (mooi scrabblewoord). 15 dec. Spinvis..

 
At zondag, oktober 23, 2005 12:59:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoe waren vroeger die kaartjes dan anders??

Want ik kan eerlijk gezegd alleen maar die standaard maat dingen die ze de laatste jaren hanteren...

 

Een reactie posten

<< Home