woensdag, oktober 12, 2005

Daar is die dan, deel 2

Zo'n 7 post geleden schreef ik dat ik was uitgenodigd voor m'n propedeuse uitreiking.

Die was dus vandaag, en dit papiertje is dus het resultaat van een jaar lang hard, iets minder hard en totaal niet werken.



Van de 40 starters aan het eerste jaar bleken maar uiteindelijk 7 mensen dit felbegeerde papiertje (dat in de praktijk totaal geen waarde heeft) hadden gehaald. Waarvan maar 2 in 1 keer (waaronder ondergetekende).
Op de vraag of de tab al openging werd helaas afwijzend gereageerd.

9 Comments:

At woensdag, oktober 12, 2005 8:51:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd! Ik heb ook eindelijk bericht, alle 60 studiepunten zijn terecht. 31 oktober is de uitreiking. :)

 
At woensdag, oktober 12, 2005 9:21:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd! Gaat ook snel zeg :S Toen ik mijn P binnen had, had ik al in augustus een brief thuis en was in sept de uitreiking. Nu er alleen nog voor zorgen dat ik a.s. september mijn bachelordiploma in ontvangst mag nemen.

 
At woensdag, oktober 12, 2005 9:40:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Heel goed gedaan man!
Nog een keer gefeliciteerd!

 
At donderdag, oktober 13, 2005 8:15:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd gast!!


Echt helemaal Goed

 
At donderdag, oktober 13, 2005 8:50:00 p.m., Blogger Maarten said...

Merci mensen.

Jij ook gefeliciteerd Nikki. En verstandig van je dat je dat papiertje laat opsturen, er kon geen eens een kopje koffie vanaf. :S

 
At donderdag, oktober 13, 2005 9:58:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Bij ons was er wel wat te drinken, geloof ik, maar het was een ceremonie van niets. Zoiets is ook niet aan mij besteed, maar ach.. als je het papiertje eenmaal in handen hebt..

 
At vrijdag, oktober 14, 2005 6:00:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Congrats! Tof, zo'n papiertje. Kun je kopiëren en de muur mee behangen.

 
At zondag, oktober 16, 2005 12:45:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

proficiat!!!

 
At zondag, oktober 16, 2005 3:43:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd!!!

 

Een reactie posten

<< Home