donderdag, januari 19, 2006

Vanallesennogwat!

Zo, de eerste twee tentamens zijn weer achter de rug. Ik kijk er met gemengde gevoelens op terug. Het tentamen van maandag ging redelijk, ik kon ruim voldoende beantwoorden dus ik neem aan dat deze studiepunten "in the pocket" zijn.
Gisteren stond Recht & sturing op het programma, een vak waar ik normaal totaal geen moeite mee had. Maar de voorbereiding verliep dramatisch, ik stak er veel te weinig tijd in en kon m'n aandacht ook totaal niet bij de stof houden. Het zal mij benieuwen hoe laag het cijfer uitvalt. Met veel fantasie heb ik het meerendeel wel in kunnen vullen, maar de meeste antwoorden gingen werkelijk nergens over.

Het uitje met Maartje en Nikki naar Toomler van vorige week was erg geslaagd. Het zoeken naar een snackbar om even snel wat te eten verliep niet al te soepel maar lukte uiteindelijk toch vrij aardig.
Toen we binnen kwamen bleken we alleen nog vooraan te kunnen zitten. Dit zijn niet de gelukkigste plaatsen bij stand-up comedians, maar we hebben het zonder al te veel kleerscheuren doorstaan. We boften ook dat we niet op 4 maar zelfs op 5 artiesten werden getrakteerd (waaronder Raoul Heertje). Kortom: het was allemaal erg leuk.

Een aantal cp-fans is of gaat op reis. De verrichtingen van Hanna (Woei) in het prachtige Noorwegen zijn inmiddels volop te lezen op haar weblog. Vanaf aanstaande dinsdag vertrekt Maartje naar het ook al mooie Madrid. Ik neem aan dat op Snoopshoekje ook menig avontuur te lezen valt.

3 Comments:

At donderdag, januari 19, 2006 5:25:00 p.m., Blogger Jop said...

En wij blijven - met alle plezier natuurlijk - achter in Nederland. Dat wordt geheid feest!

En die tentamens komen wel goed joh!:)

 
At zaterdag, januari 21, 2006 1:36:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Voorlopig blijf ik idd ook wel eventjes in Nederland ;)

 
At zondag, januari 22, 2006 3:48:00 p.m., Blogger SnoopS said...

Saai hoor! :P

Wat lief dat je aandacht aan dat ik wegga en daarmee aan mijn weblog hebt besteed :)

¡viva! Bakkertje es formidable ¡viva!

 

Een reactie posten

<< Home