dinsdag, januari 10, 2006

Zo, we zijn weer begonnen.

De vakantie zit er helaas weer op en ik probeer weer om in m'n normale ritme te geraken. Dit wil helaas maar matig lukken. Ik ga nog steeds te laat naar bed en sta weer te laat op. Maar goed, ik blijf het proberen.

Januari is gelukkig een relatief rustige maand, een tweetal presentaties, 3 werkstukken inleveren en een drietal tentamens. Ik hoop van die 3 tenminste 2 tentamens te halen. Die werkstukken mogen geen probleem zijn, ik heb nog tot het einde van de maand.

Heb ik verder nog iets te doen deze maand?
Jazeker, donderdag een gezellig uitje in Amsterdam met twee oud-HBO klasgenoten. 's Avonds met Nikki en Maartje op stap voor een avondje stand-up comedy bij Toomler. Lijkt me een erg mooi avondje :D .
En dan is er nog het concert van Editors in de Paradiso waar ik alweer erg naar uit kijk, beetje jammer dat ik de volgende ochtend om 9 uur een tentamen heb. Daar zal ik dan maar even voor moeten doorbijten.

10 Comments:

At woensdag, januari 11, 2006 11:40:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hop hop ff de schouders der onder Maarten!! Volgens mij hadden we t zelfde idee over een begin van t jaar logje...
Gr BEn

 
At woensdag, januari 11, 2006 1:23:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Toomler? Ben benieuwd, ken er niks van. Pas je een beetje op Nikki? :P

 
At woensdag, januari 11, 2006 6:41:00 p.m., Blogger Jop said...

Studentenleven = een lui leven;)

 
At donderdag, januari 12, 2006 12:35:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

lief... :)


Vanavond is het zover!

 
At donderdag, januari 12, 2006 11:01:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Altijd moeilijk inderdaad om weer in het normale ritme te komen na de vakantie.. Alvast heel veel succes met je presentaties en tentamens, en heel veel plezier bij Editors en natuurlijk je uitje met Maartje en Nikki! :)

 
At vrijdag, januari 13, 2006 12:35:00 p.m., Blogger Maarten said...

Nikki is veilig op de tram gezet hoor Fuut. :)

Het was een gezellig uitje, dat moeten we over een tijdje nog maar eens doen.

 
At zaterdag, januari 14, 2006 5:08:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tentamen in combinatie met concert... ik hoop voor je dat het goed gaat, mijn eigen ervaringen zijn niet zo....

 
At zaterdag, januari 14, 2006 7:07:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het moet vast kunnen als je je goed voorbereid hebt enzo :P

 
At maandag, januari 16, 2006 5:01:00 p.m., Blogger SnoopS said...

Jep, over een goed half jaar doen we 't nog es over! 't Was gezellig!

 
At maandag, januari 16, 2006 5:02:00 p.m., Blogger SnoopS said...

Hophop, naar The Decemberists ja! Niet wachten tot het is uitverkocht, net zoals bij The Magic Numbers... maar gewoon kaartje kopen :D Alleen al om mij jaloers te maken moet je dat doen ;)

 

Een reactie posten

<< Home