vrijdag, februari 03, 2006

Lowlands, Pinkpop, Haldern en Elbow

Waarom?

Dat was m'n eerste reactie toen in zag dat Elbow het voorprogramma van dEUS ging doen. Waarom als voorprogramma in de HMH en niet een eigen gig in Paradiso. Nu zit ik toch weer te twijfelen of ik alsnog een kaartje zal halen of niet. Waarschijnlijk blijf ik deze avond maar gewoon thuis, want goedkoop is het zeker niet. :(

Pinkpop maakte afgelopen week z'n eerste namen officieel bekend. Niet erg verrassende maar zeker wel leuke namen: Placebo, Tool, Racoon, Anouk & Franz Ferdinand. En zeker geen Artic Monkeys. Een lang weekendje Landgraaf staat nog niet in de planning maar dat kan wellicht veranderen.

Op 1 februari startte de kaartverkoop voor het kleinschalige maar zeker interessante Haldern Pop, net over de grens in Duitsland. Dat wil zeggen de kaartverkoop voor onze Oosterburen, wanneer de kaartverkoop in Nederland begint is nog niet bekend gemaakt.

De kaartverkoop voor Lowlands start aanstaande zaterdag en tot 3 juni geldt de vroege vogels actie weer, het kaartje is dan 10 euro goedkoper.

Tot slot nog m'n tentamens, die zijn eindelijk achter de rug en ik geniet vandaag van een welverdiende vrije dag. Eindelijk is er een einde gekomen aan de periode van deadlines en toetsen, vandaag dus geen verplichting :D .

8 Comments:

At zondag, februari 05, 2006 7:13:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

zijn uw tentamens achter de rust? of achter de rug? ;)
pff, al die festivals, ik denk dat ik er maar naar 2 ga dit jaar, mss 3, of mss 1, ik zie wel :)

 
At maandag, februari 06, 2006 10:33:00 a.m., Blogger Jop said...

Ik misschien wel geen:P

 
At maandag, februari 06, 2006 10:10:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik weet het écht nog niet... lowlands zal er naar alle waarschijnlijkheid wel inzitten.

en elbow dus.. ik ken ze niet maar ik zal wat luisteren voordat ik richting HMH vertrek..

 
At dinsdag, februari 07, 2006 1:46:00 p.m., Blogger SnoopS said...

ik ga denk ik nergens heen, maar *huilhuil* wat doen decemberists en belle & sebastian nou in holland? :(

 
At zondag, februari 12, 2006 2:16:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ga wel naar Elbow en dEUS. dEUS is ook geen misselijke band.

 
At dinsdag, februari 14, 2006 7:01:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Maar MRB:

Hoe ga je dan aan kaartjes komen voor Haldern??


Ga je `r persoonlijk een nachtje eerder heen??

 
At woensdag, februari 15, 2006 12:05:00 a.m., Blogger Maarten said...

Niet nodig Wp, de kaartjes worden binnenkort ook via ticketservice verkocht. :D

 
At donderdag, februari 16, 2006 7:36:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

whieeee :D ik wacht vol ongeduld

 

Een reactie posten

<< Home