zaterdag, maart 04, 2006

Druk, druk, druk. Even bijpraten

Zo, het is alweer een tijdje terug sinds m'n laatste post. Inmiddels is er zat gebeurd, hierbij een korte samenvatting en vooruitblik.

School
De tentamenresultaten zijn inmiddels binnengedruppeld en ik kan gelukkig concluderen dat de doelstelling "2 van de 3 tentamens halen" gelukt is. De cijfers hingen dan wel niet over maar de punten zijn binnen. Hoewel binnen? Voor het vak Recht en sturing moet ik nog een aantal administratieve fouten wegwerken, maar ik heb er het volle vertrouwen in dat dat gaat lukken.

Inmiddels is het tweede semester in volle gang en blijk ik toch iets te enthousiast geweest bij het inschrijven voor de vakken. Ik blijk me namelijk voor 54 punten ingeschreven te hebben (dat is bijna 1 collegejaar). Dit semester dus maar kijken waar het schip strandt.

Carnaval
Vorige week was het weer Carnaval en ook hier in het dorp werd dat goed gevierd. De grote optocht (de grootste en mooiste boven de rivieren) was dit jaar weer zeer indrukwekkend, een vijftal wagens had een uitzonderlijk hoog niveau. Eindelijk wist mijn groepje "De Schuimkragen" er met de grote prijs vandoor te gaan. Na jaren van tweede en derde prijzen was het met een politiek beladen wagen, waarop Blair en Bush werden uitgebeeld, nu wel raak.
Jammer dat ik het zelf niet meer als actief bouwer kon meebeleven (ik ben sinds vorig jaar met pensioen), maar als een van de grondleggers van de groep was ik toch zeer content met de uitslag.

Concerten
Vanwege geldgebrek heb ik het concert van Belle & Sebastian helaas moeten laten schieten. Die 35 euro (excl. kosten) waren me toch net iets te hoog, hoewel ik er absoluut van overtuigd ben dat het optreden van deze band de prijs zal rechtvaardigen.
Wel ben ik weer twee tickets rijker: Elbow en Haldern. Dat zijn beide uitjes waar ik erg naar uitkijk.
Dinsdag staat de showcase van Richard Ashcroft op het programma. Ik ben heel benieuwd wat hij neer gaat zetten. Z'n nieuwe album is heel aardig, helaas niet meer dan dat. maar ik wil de man graag eens aan het werk zien, en dat dat nu in een zaal als Paradiso gebeurt is natuurlijk prachtig.

6 Comments:

At zondag, maart 05, 2006 1:33:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je hebt het er maar druk mee ;)

 
At zondag, maart 05, 2006 4:04:00 p.m., Blogger SnoopS said...

Hee, we hadden toch al bijgepraat? Al zovaak zelfs ;) En toch lees ik weer nieuwe dingen. Toch knap! :D

Ja, The Decemberists.... *zucht* En die staan niet eens in je lijstje!

 
At zondag, maart 05, 2006 9:51:00 p.m., Blogger Maarten said...

Wat dat bijpraten betreft zijn Gretel en jij toch wel uitzonderingen hoor. ;)

 
At maandag, maart 06, 2006 6:24:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

wat is er van gretel? :o ik lees mijn naam en ik weet niet eens wat er aan de hand is lol

en ik ga winnen op haldern (h) :P

 
At maandag, maart 06, 2006 10:39:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Richard Ashcroft!! Ik ben jaloers, maar héél veel plezier morgen!

 
At maandag, maart 06, 2006 11:30:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

mooie hersenspinsels..

 

Een reactie posten

<< Home