vrijdag, juni 23, 2006

Programma Haldern compleet!

Met James Dean Bradfield (de zanger van The Manic Street Preachers) en The Futureheads is het programma van Haldern 2006 compleet.

Anna Ternheim
Ed Harcourt & Band
Element Of Crime
Final Fantasy
GEM
Guillemots
Islands
James Dean Bradfield
Kante
Lambchop
Martha Wainwright
Mogwai
Morning Runner
Motorpsycho
Mystery Jets
Novastar
Paolo Nutini
The Cooper Temple Clause
The Divine Comedy
The Futureheads
The High Dials
The Kooks
The Revs
The Rifles
The Veils
The Waking Eyes
The Wrens
The Zutons
Twilight Singers
We Are Scientists


Wat mij betreft een heerlijk programma. Zelf kijk ik erg uit naar The Veils, The Zutons, Mogwai, James Dean Bradfield, Guillemots en Mystery Jets. En er valt natuurlijk weer genoeg te ontdekken. Mocht het muzikaal allemaal wat tegenvallen is een duik in het meer altijd nog een heerlijk plan B.

6 Comments:

At vrijdag, juni 23, 2006 8:55:00 p.m., Blogger SnoopS said...

Volgens mij is dat geen plan B, volgens mij is dat gewoon onderdeel van plan A. Alleen kan het ook nog een plan B zijn, mocht er iets heel erg tegenvallen. Maar het is ook plan A, dat je het vast weet. Want als het nog geen plan A was, wordt dat het nog wel. Daar zorg ik dan wel voor. *duiveltje*

 
At vrijdag, juni 23, 2006 10:04:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Aaahrrr, the Cooper Temple Clause! Ik wil gaan!!!!!!!

 
At zondag, juni 25, 2006 11:52:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een geweldige namen! Plan A kan niet mislukken..

 
At maandag, juni 26, 2006 8:04:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

wordt een leuk weekend!
En een gezellige cpfans-groep die gaat volgens mij ;)...

 
At dinsdag, juni 27, 2006 9:18:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

vergeet vooral het onderdeel van het weekend dat iets te maken heeft met een voetbal ;)
nog bijna een maand! :P woehoe

 
At zaterdag, juli 01, 2006 5:02:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Leuk! Met wie ga je eigenlijk, Bakkertje? :P

 

Een reactie posten

<< Home