dinsdag, juni 19, 2007

Bakkert zijn spoorboekje

Nog slechts 8 dagen en dan breken vier dagen van sex, drugs en rock 'n' roll los (voor de kijkers thuis: bier, regen & modder en rock 'n' roll) los.
Rock Werchter staat weer eens voor de deur en na een pauze van een jaar reis ik ook weer eens naar onze Zuiderburen toe. Dit jaar is het affice (ondanks
het ontbreken van Arcade Fire en Editors) weer erg sterk. Kan ik daar mooi even bijkomen van alle stage en scriptie activiteiten.
Maar wat ga ik daar nu allemaal bekijken? Wel, hier volgt mijn spoorboekje.

Donderdag
Air Traffic (P)
Rufus Wainwright (P)
Air (P)
Beastie Boys (P)
Bjork (M)
Muse (M)

Vrijdag
The Van Jets (M)
Oi Va Voi (P)
Kings Of Leon (M)
Kaiser Chiefs (M)
Bloc Party (M)
Queens Of The Stone Age (M)
Arctic Monkeys (M)
Pearl Jam (M)

Zaterdag
Razorlight (M)
Amy Winehouse (M)
Klaxons (P)
The Killers (M)
Peter Gabriel (M)
The Good The Bad And The Queen (P)
LCD Soundsystem (P)

Zondag
!!! (M)
Maxïmo Park (P)
Interpol (M)
Frank Black (P)
Damien Rice (P)
The Australian Pink Floyd Show (P)
Metallica (M)

Legenda: P = Pyramid Marquee.
M = Mainstage

Zoals je kunt zien beloven het weer drukke dagen te worden. Het meest kijk ik uit naar het nacht optreden van Muse, Arctic Monkeys (nog nooit gezien),
The Good, The Bad And The Queen (Damon Albarn), LCD Soundsystem en Interpol.

3 Comments:

At dinsdag, juni 19, 2007 8:44:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je gaat een mooi weekend tegemoet! Ik hoop dat je tegen de tijd dat het zondag is nog ruimte in je hoofd hebt om indrukken te verwerken... Gaat lastig worden denk ik ;)
Ik zou je nog veel plezier willen wensen maar dat is een beetje een understatement, de bedoeling was echter goed!

 
At dinsdag, juni 19, 2007 9:35:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Have fun! En doe de groetjes aan Damon, vraag of ie z'n vriendjes van Blur mee wil nemen naar Lowlands :P

 
At woensdag, juni 20, 2007 7:52:00 p.m., Blogger SnoopS said...

En doe dan ook maar meteen de groeten aan Damien ;-) Enjoy! En vraag of ie z'n vriendjes en vriendinnetje van de band wel meeneemt naar Lowlands :P

 

Een reactie posten

<< Home