woensdag, oktober 31, 2007

En dat was 7

Gisteren stond m'n 7e keer Editors op het programma. De populariteit van de band is inmiddels zo groot dat Paradiso binnen 10 minuten uitverkocht raakte en dat ze een dag eerder ook al in een uitverkocht 013 in Tilburg speelden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje uitgekeken ben geraakt op de band. Net als eerder dit jaar in de Melkweg vond ik het concert bij vlagen saai en te veel op routine gespeeld. Dit slaat echter niet op het openings- en slotoffensief wat de band gisteren voerde, dat was in 1 woord geweldig.

Enkele foto's


Het fantastische 'The Boxer Rebellion', het eerste van 2 voorprogramma's




1 Comments:

At donderdag, november 01, 2007 10:28:00 a.m., Blogger Kzrn said...

Hay Maarten,

Ik kwam al googlend op je blog uit. Is het je ook opgevallen dat er in de Paradiso partijen van de Editors te horen waren die niet op het podium gespeeld werden? Ik voelde me er althans erg door genept.

 

Een reactie posten

<< Home