zondag, september 16, 2007

Bachelor Bakkert


Na een lang en zwaar half jaar van lezen, schrijven, vergaderen, organiseren, reizen en vooral afstuderen kwam afgelopen week eindelijk de beoordeling. Ik kreeg mijn lang verwachte beoordelingen van mijn stage & scriptie en het verslag van mijn buitenlandervaring.

Beide beoordelingsgespreken verliepen zonder al te grote problemen en de cijfers logen er ook niet om. Met een 7,5 en een 8- heb ik de laatste 30 studiepunten binnengesleept waardoor ik mij vanaf nu Bachelor Bakkert mag noemen. Nu even een jaartje flink aan de slag om daar Master Bakkert van te maken. ;)

5 Comments:

At dinsdag, september 18, 2007 7:31:00 p.m., Blogger Unknown said...

Hieperdepiep Hoera voor Bachelor Bakkert! Goed gedaan hoor...

Veel succes met het behalen van je master!

 
At donderdag, september 20, 2007 10:03:00 p.m., Blogger SnoopS said...

Gefeliciteeeeerd! Maarre, we hadden natuurlijk 180 punten willen zien in dat overzichtje :P

Enne, volgend jaar Master Maarten lijkt me dan ;-) (dan kan ik eindelijk ook meedoen met mijn naam, want Bachelor Maartje klinkt niet echt ;)) Wat voor bachelor ben jij trouwens? Ik Bachelor of Arts...

 
At donderdag, september 20, 2007 10:05:00 p.m., Blogger Maarten said...

Bachelor of Science ;)

 
At vrijdag, september 21, 2007 10:46:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

(Nou zeg, waarom komt mijn reactie hier niet, grr..nog maar es proberen dan!)
Ik zei dus :P Dat Bachelor Bakkert of Science wel erg stoer klinkt, maar Master Bakkert natuurlijk nog stoerder..dus nog even mooi een jaartje ervoor gaan! :)

 
At vrijdag, september 21, 2007 12:05:00 p.m., Blogger Joost said...

Een taart van Master Bakkert klinkt beter. ;)

Gefeliciteerd!

 

Een reactie posten

<< Home